دست هایت...!

ღبـــــــــــــــــارونღ
گلچینی از اس ام اس ها و مطالب تفریحی
دست هایت...!
ن : ღadminبارونღ ت : پنج شنبه 17 مرداد 1392 ز : 3:33 | +

بعد از مدت ها دیدمش!
دستامو گرفت و گفت چقدر دستات تغییر کردن
خودمو کنترل کردم و فقط لبخندی زدم
تو دلم گریه کردم و در گوشش گفتم:
بی معرفت!
دستای من تغییر نکرده
دستات به دستای اون عادت کرده...



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت20:28---23 مرداد 1392
سلام وبت ح نداره افرین ب منم سری بزن خوشحال میشم

مرسییییییییییییییییییییییییی


playful girl
ساعت1:28---20 مرداد 1392
آنقدر آرامم ،


که شک دارم به بودنم !

ترسم نه از طوفان ،

از مرداب شدن روحی ست

که هم قافیه ی پرواز

ترانه می سازد !!!


aytan
ساعت12:48---18 مرداد 1392
خوبم …!
باور کنید …؛
اشک ها را ریخته ام …
غصه ها را خورده ام …؛
نبودن ها را شمرده ام …؛
این روزها که می گذرد …
خالی ام …؛
خالی ام از خشم، دلتنگی، نفرت …؛
و حتی از عشق …!
خالی ام از احساس …


یالان عشق
ساعت4:01---18 مرداد 1392


playful girl
ساعت17:09---17 مرداد 1392
خیلی قشنگ بود.راستی من خیلی وقته شما رو لینکیدماااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اس ام اس، اس ام اس (گلچین)، متفرقه، گوناگون، ،
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by barooon.1997
This Template By Theme-Designer.Com